Ny design & Nyårs Slirande

Som jag har knåpat med designen. Och vad fint det blev. Det är lätt säger Roland. Härligt jul/nyårs inspirerat. Jag är medveten om att julen i stort sett är över, men granen kastar man ju inte ut föräns om en månad. Så designen håller. I alla fall en månad. Kanske inte fram till sommaren. Men en bra bit in i januari. Deal?

Helgen varit mysig och alldeles, alldeles lagom. Jag tänker inte tråka ut er med varenda liten detalj. Men kanske tar jag ork till mig och laddar upp lite heta bilder på alla mina heta klappar. Jag måste vart otroligt snäll. Fick så mycket bra grejer! ;) Yeay! Hemmet har tagit ännu ett steg mot fulländad bostad. Haha. Om jag har ett oerhört starkt "måste-ha-onödiga-prylar-begär"? Absolut.

Imorgon tänkte jag i vart fall som helst ta ork till mig och åka in till Staden och försöka inhandla åtminstone något vettigt på Mellandagsrean. En nyårstopp till exempel. Väldigt vettigt. För på nyår blir det kalas, vill jag lova. Nyårs Slirande - i allra högsta grad. Är såå glad att jag lyckats få med mig Älsko nu oxå. Det kommer bli perfekt. Nyårslöften står redan på rad. Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hej!
Jag hade mycket trevligt! Träffade många människor jag inte sett på år och dar!
Var på "efterfest" så jag var inte hemma förräns efter tre. Mycket nice!
Hur hade du det själv? Kul att se dig i allafall!
Har också planer på att dra till staden (om du också räknar A-sås som staden) och mellandagsfynda... om det nu blir så.

Snygg ny design!
Snart ska jag blogga igen :-D
Kram på dig!

Postat av: Karolina

Jomen Wärdshuset är alltid kul! Man träffar så mycket folk man känner. Och det är ju aldrig fel ;) Självklart är det Alingsås som är Staden. The Town! ;) Hittade massa fina saker.

Ja, jag saknar din blogg. Sätt fart! ;)

2006-12-27 @ 18:16:34
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback