Mp3-bok & framförallt

Och då var det gjort. Jag har laddat hem min först mp3-bok. Totally legal till på köpet. Blev Linda Skugges Saker under huden. Hoppas att den ska kunna kompensera allt det som Linda inte skriver i sin blogg längre. För nuförtiden är det mest baby, baby, baby. Och snälla - jag vill inte veta. Jag saknar den riktiga Linda. Jag vill ha henne tillbaka. Hennes blogg brukade vara höjdpunkten av alla bloggar... Men nu... Mjae... I don't know.

Hemkommen efter natt i Säveljung. En svettig natt, med en framför allt svettig hund. En hund som suckar och petar dig med sina två meter långa tassar i ögat. Men det var ju tur att hon hade det bekvämt i alla fall. Även inhandlat alla julklappar nu. Yeay! Jag är såå duktig. Och såå nöjd. Jag längtar till söndag.

Idag väntar fika med Sofe. Vet inte hur längesedan det var sen sist. Länge. På tok för länge. Ska bli skönt att prata av sig lite. Och dricka gott té. Framförallt. Mycket framförallt idag.
Men först måste jag springa och laga mat. Avokadopastasås. På miniminiminifraiche. Såklart. Studentform 2005 - here I come! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback