Konstig dag

Har varit en sådan där kontsig dag idag. En dag med upp och nedgångar vad gäller humör. Me not like.

Bra saker med dagen: Ikea. Köpte massa mys ljus. Att få komma hem och pynta med de nyinköpta grejorna. Julklapp ;) Notting Hill. Svingod tacogratäng (på quornfärs, såklart;))  Smaskigt "Pippi i Söderhavet"-té.

Dåliga saker med dagen: Bakis. Såg bilder från studenten och insåg hur smal jag faktiskt var då (-15, idag typ åter + 10) Ångest över att tattoo = inget aupairande? Fortsatt träningvärk. (Gå inte på spinning!)

Sammanfattning: Mitt liv är fyllt av en himla massa ångest som jag gottgör med att spendera alla mina pengar och trycka i mig mat? Njae. Äta bör man annars dör man. Och det behövdes lite uppiffning av vårat vardagsrum (som ni fortfarande inte sett än, jag vet.) Men imorgon ska jag verkligen sluta äta allt jag inte borde óch återgå till Karolina 2005. Om inte ännu bättre ;) Jag kanske rentav gör en
Jessica för att peppa mig själv. Skulle ni fortsätta läsa då?

Förresten tycker jag att ni är dåliga på att kommentera. Särskilt mina föräldrar. Haha.

Kommentarer
Postat av: Emelie

" Ångest över att tattoo = inget aupairande?" Vad menar du med det? hm!

Postat av: Karolina

Funderar på att åka till Usa som aupair men de säger att det är svårt att komma iväg om man har tattoo. Inga familjer vill ha en tatuerad nanny ;)

2006-12-18 @ 13:46:31
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback