Helg

Och så var det månad igen. Jag har inte ägnat många av helgens värdefulla minuter åt att plugga. Och vad skönt det känns. Än så länge! Istället har jag varit på julbord (tack mamma och pappa!), sovit med min "lilla" vovve, besökt tomteparaden (TRÅKIGA lucikandidater!!!) och druckit varmchoklad hemma hos Älskos mamma. Gott. Och så har jag ju varit med Älsko i Göterborg  och piercat bröstvårtan, såklart. Grymt snyggt. Grymt porrigt. Och grymt ont, tydligen. ;) Och så har vi städat och börjat julpynta. Mysigt.

Nu väntar en hård vecka med grammatik pluggande. Känns inte roligt alls. Men Älsko kommer i alla fall vara hemma på em/kvällarna nu. För han har bytt schema. Yeay!

Kommentarer
Postat av: malou

Jag är själv luciakandidat i år, men i Västerås. Fast jag är rolig.

Postat av: Anonym

Vad roligt! Hoppas du vinner. Alla där var så stela och tråkiga. Såg ut som vinkande robotar med stål-leenden..

2006-12-04 @ 18:31:34
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback