Grädde på moset

Som grädde på moset har jag gått och blivit dunderförkyld. Det är bara febern som saknas. Kom bara. Du kunde inte förstöra mer. Typsikt mig. Min vanliga otur. Usch! Har skrivuppgift tills idag. En artikel om scientologi. Vettiga åsikter och kommentarer mottages tacksamt. Gärna sådana saker som man läst i Se och Hör. Haha. Jag tänker berätta mer om det här någon gång. För jag förstår verkligen inte hur man kan gå på all den skit de verkar syssla med. Människan är odödlig och besitter övernaturliga krafter över tid och material. I alla fall i teorin. De har en särksild båt man kan få åka med på. Men då måste man skriva kontrakt på massor av miljoner år. Vad är detta?

Jag måste byta om. Och jag måste åka tåg.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj är Skövde så hemskt... jag som funderade lite på att kanske flytta dit *skrattar* Nu vet jag inte om jag vågar.

Ja... tråkiga luciakandidater var det minsann... bättre var det för sisådär fem år sedan när en annan var med *skrattar*.

Hoppas förskylningen försvinner snart!
Kram på dig!

Postat av: Karolina

Jag vet inte om Skövde egentligen är så hemskt i sig. Det är nog mer våran kurs som lett mig in på detta hat-spår ;) Jasså? Var du med som luciakandidat? Det minns jag inte ens. Dåligt av mi´g! Och förkylningen verkar inte vilja ge med sig, för hej hopp, nu är febern här :S

2006-12-05 @ 19:10:12
URL: http://lillakarolina.blogg.se
Postat av: Jessica

Hoppas att det är kursen som gett dig hatkänslan :-P Men jag tvivlar iförsig på att jag orkar flytta till Skövde än... har 2,5 år kvar här i Jönköping så det är nog lite småsegt att pendla.

Haha jaa det var läääängesedan jag var med i Vårgårda lucia.. 01 tror jag det var. Sofia Andersson blev lucia det året om du vet vem det är. Jag såg nog lite annorlunda ut än vad jag gör nu... hade glasögon bland annat.

Fy! Feber är aldrig kul!
Känner mig lite småseg idag jag också... är rädd att jag är påväg att bli sjuk. Men men nu SKA jag kurera mig med massa C-vitaminer!

Hoppas du blir av med febern snart!
Ta hand om dig!

2006-12-05 @ 19:39:03
URL: http://viktig-jessica.blogspot.com
Postat av: Karolina

Ja pendla är ju en av de saker som tar mest tid! Men tåg förbindelserna mellan Jönköping och Skövde verkar okej i alla fall, vad det verkar. Vad är det du läser för någonting?

Var du med samma år som Josefine Backman? Och Sofia Andresson är en ganska liten tjej med glasögon va?

Jag har oxå försökt med c-vitamin tricket, funkar inget vidare... Men tabletter av alla de sorter i stora mängder funkar någorlunda. ;)

2006-12-06 @ 15:31:04
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback