80-tals dator & jullov

Det verkar ha blivit något konstigt här... Eller är det bara jag som inte kan se hela sidan? Man vet aldrig med min dator. På 80-talet kanske de inte visade hela sidor stundtals. Haha.

Igår var sista tentan avklarad (eftersom jag tänker vara såpass... hmm... snäll mot mig själv... att jag hoppar över omtentan) Och på kvällen var det julfest med klassen. Eftersom vi prompt var tvugna att starta klockan 5 började festen gå mot sitt slut vid 10-tiden. Eller vad vet jag. Den kanske fick nytt liv efter det att jag och 3/4 av de andra festdeltagarna åkt hem klockan 11. Sorgligt men sant.

Idag ska jag träffa mina kära vän RB. Sen ska jag åka ut till Säveljung och passa min hund. Yeay!
Dagens tips: Har du aldrig varit på spinning: Gå in på spinning. Det ger fruktansvärd rump- och träningvärk. Fiii faaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback