Vacker katastrof & tv

Beautiful disaster. Makes no sense at all. Men det är nog bara för att jag gränsar till efterbliven. Haha. Är så trött. Och har på något vis lyckats dra på mig ryggont under min tid i sängen. Precis värde. Ont i halsen har jag oxå. Ja, jag skulle kunna fortsätta gnälla hela dagen. Ty jag är en äkta gnällspik. Ha!

Jag har säkert nämnt det förut, men jag bara måste nämna det igen: Jag saknar Nollor & Nördar som sändes på Kanal 5 för X antal år sedan. Good Kitty - Bad reuptation fortsätter påminna mig om denna mästarens skapelse. Jag var nog en nolla och lite nördig på den tiden, eller ja - nu med förresten! ;) Och en annan sak jag oxå saknar är Desperate! Som tur är behöver jag inte vänta alltför länge. Den 22 smäller det! Premiärtitt med RB, visst?

Vad händer idag? Ingenting. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback