Supervisioner & spanska övningar

Får alltid supervisioner när jag vaknar på natten. Perfekt början på inlägg. Världens grymmaste layout på bloggen. Sådana saker. Men det värsta är att när jag sedan vaknar till ¨på riktigt kommer jag bara ihåg att jag haft min supervision. Inte vad den handlade om. Hur inlägget började. Eller hur layouten såg ut. Totally värde.

Idag varit i staden med mor, syster #1 & #3. Köpte karaff som matchar Boda Nova "Smile" glas. Och sen ingenting mer. Har fått brev från Högskolan. Universitets Lektor D. Han skickade med övningar som kunde vara bra att göra innan terminen startar. Karolina fattar ingenting. Karolina börjar inse att hey - det här kommer bli tufft. Karolina inser att oj, här behövs jobbas.Helst nu. Men jag har ju hela helgen på mig. Får klämma in det bland flyttkartonger och möbler!

Nu väntar Ikea med RB och E. Jag älskar att spendera pengar! ;)

Kommentarer
Postat av: Tinna

Hehe, känner igen det där! Får alltid de mest "brilljanta" ideerna på natten =)

Postat av: Karolina

TINNA: Ja! Vad skönt att höra att jag inte är ensam! ;) Man får börja ah penna och anteckningsblock precis bredvid sängen. Så måste man bara tyda dem sen....

2006-08-18 @ 09:03:31
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback