Söndag & fynd

Godmorgon. Söndag. Idag ska jag, äntligen, köpa mig en cykel. Jag kommer att behöva en cykel. Om jag inte föredrar att gå upp en halvtimme tidigare och faktiskt gå överallt jag ska. Exempelvis stationen. Jag föredrar inte att gå. Jag går väldigt långsamt. Idag ska jag även åka till min käraste Mormor och äta fisk. Fast dit får det allt bli bilen, annars hade jag behövt starta igår.

Gjorde oerhört många fynd i Ullared. Jag tror att det är oundvikligt. Har köpt nästan allt man kan tänkas behöva nu. Vi är så duktiga, Älsko och jag, vi har allt funderat ut det. Äggkoppar saknas. Fick även kapat en del kläder. Behövs absolut inte just nu. Men jag är realistisk och inser att jag inte kommer ha råd att köpa några kläder inom de närmsta åren. Så jag passar på.

Om en vecka (och en dag) börjar skolan. Är nervös. Kommer gå fel, bli utmobbad och totalt bortgjord. Fast tänk vad mycket jag kommer lära mig...

Kommentarer
Postat av: Andrea

hej. hamnade på din blogg. såg du skulle börja plugga?? vad?? ja mycket nyfiken av mig som du nog vet :D ha d fint
kram

2006-08-13 @ 10:56:27
Postat av: Karolina

Klart jag ska börja plugga! Spanien-Latinamerikaprogrmmet i Skövde. Hoppas det ger mer än samhäll! ;)

Postat av: andrea

asså..låter väldigt spännande :) hur många år??? ja lovar att d ger emr än samhäll;)

2006-08-13 @ 11:56:27
Postat av: Karolina

Det är på tre år. Och om det ger mer än samhäll får vi se... är lite varning på det så. Men ändå! ;) Vad gör du nuförtiden då?

2006-08-13 @ 12:31:00
URL: http://lillakarolina.blogg.se
Postat av: Andrea

asså...varning? låter skumt?? :) ja knegar fortf på contage. men e inne på min sista månad, sen blir d karriär på posten istället! Kan omöjligt bli tråkigare än Contage i af!! sen har ja precis vart o kollat på lägenhet..så kanske blir en flytt också, om pengarna räcker o blir d inte flytt så blir d en långresa. haha du ser, sån planering på mitt liv ja har :)

2006-08-13 @ 13:26:27
Postat av: Karolina

Ja, ingen offentlig varning alltså! ;)Men jag vet inte hundra om det finns jobb som det man blir, om man säger så. Med? Karriär på Posten låter inte helt fel. Andreas kör lastbil åt Posten i Trollhättan, natten så han ska precis åka till jobbet nu han. Vart ska du flytta då? Vi flyttar ju den 18. Yeay! ;)

2006-08-13 @ 22:44:23
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback