Snabblogg

Har lyckats ta mig till Vårgårda Bibliotek efter en mycket ansträngande och fullproppad dag på Högskolan i Skövde. Fick en smärre chock när en av våra faddrar råkade nämna att i stort sett all undervisning sker på spanska. Egentligen är det ju ganska logiskt. Men ändå. Kommer bli tufft! Suck. Annars kändes det bra, var en liten skara med tjejer som ska läsa samma program. Kommer nog funka bra. Om jag lyckas åter inpränta spanskan.... Hmmmm....

Nu ska jag åka hem till min alldeles egna lilla (?!) lägenhet. Har massor kvar att packa upp. Konstigt hur amn får plats med allt egentligen. Men det ska nog ordna sig. Tur man har förråd OCH klädkammare! ;) Jag ska även laga middag i mitt alldeles egna kök. Och äta på mina alldeles egna tallrikar. Yeay!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas att det går bra i skolan! Fick du träffat den andra tjejen ifrån Vårgårda förresten? Susanne tror jag att hon hette.
Se till att försöka vara med på insparken så mycket som möjligt! Det är en tid att minnas! (säger en som imorgon ska agera fadder för andra gången). Förresten kan en lägenhet svälja mer än vad man tror... min på 22 kvadrat är fullpackad ;-) Ha det fint!

Postat av: Karolina

Ja, skolan går bra! Har träffat Vårgårda-tjeje nummer två, Mina heter hon. Vi är två i en klass på sju pers! ;) Har dessvärre inte jättemycket möjligthet att vara med på introduktionsgrejerna iochmed att jag pendlar och tågförbindelsen inte är megabra! :(

2006-08-23 @ 09:38:18
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback