Slapp, svett & Ikea

Jag tror att jag precis haft världens slappaste dag. Och det lär inte bli bättre. Men det känns härligt. Bara vara. Göra precis vad man känner för. Skippa det man inte känner för. Loveli.

För tillfället lider jag dock av oerhörda äckel-svettningar. Jobbkamrat1 sa till mig igår att jag vet ingenting om (kvinnliga) svettningar. Men jag tror faktiskt att jag gör det. Eller så har det med sommaren att göra. Det kan det ha. Man brukar svettas på sommaren. Så om någon är intresserad så visar jag bh:n i camen. Sånt funkar  på
Lunarstorm. Och för er som följt mina fjortisar dalar där så vill jag meddela att jag inte ens är medlem längre. Ha! Och jag saknar det inte ens!! Det är inte intalning. Det är sanning.

Imorgon ska jag åka till Ikea. Och inför det tänker jag göra en redovisning om varför jag gillar Ikea. Och vad jag tänker köpa. Detta är frivillig läsning i allar högsta grad. Och onödigt i näst högsta grad. Jag gör ett eget inlägg. Vågat, va? Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback