Skärpning & last day of ledighet

Jag börjar fundera på om inte bloggandet har gått folk över huvudet. Det är hur stort som helst. Men det mesta är bara svammel. Min lista med "måste-besöka-bloggar" bara krymper och krymper. Den är näst intill liten. Nuförtiden. Nästintill. Och jag är hundra på att folk dagligen tar bort min blogg från sin "måste-besöka-bloggar"-lista. Skärpning, Sverige. Skärpning, Karolina.

Sista lediga dagen idag nu då. Har ingen aning om hur jag ska spendera den. Förmodligen inte på det allra bästa sättet. :) Fast blir ju ganska slappt schema de kommande veckorna. Men man ska inte klaga, inte klaga. Måste träna min hund. Men jag behöver hjälp. Någon? :P

Är hungrig. Magen skriker efter frukost. Jag är villig att lyda hennes order.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback