Perfekta människor & huvudvärk

Igår skrev jag ett jättedjupt och jätteseriöst inlägg om huruvida mer eller mindre alla människor anstränger sig för att verka perfekta utåt. Kanske talade jag mest om mig själv, kanske inte. Men f*cking j*kla k*k blogg.se ville inte samarbeta utan skickade mig till inloggningen. Så jag gav upp.

Jobbat tre timmar idag. Det gick bra. Inte en enda ångest-attack. Yeay! Vi gör framsteg. Skulle jobbat imorgon oxå, men det var redan så många som jobade att jag kände mig överflödig och ringde till chefen och bad om ledigt. Desto billigare för henne! ;) Så där står jag nu. Här står jag nu.

Funderar på att börja packa imorgon; kläder, böcker och prydnadssaker ska ner i lådor och kassar. Äntligen bär det av. Äntligen! Får nyckeln på fredag. Hela augusti har gått så fort men nu segar det som f*n. Typiskt. Så j*kla typiskt.

Jag har huvudvärk. Så jag återkommer. Kösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback