Lista

Ännu en. Jag vet. Men jag tycker att det är roligt.
Hittad på följande
blogg. Ändrad & med kommentarer.
Ett bidrag till bloggandets undergång:

JAG:

( _)
har gråtit efter ett besök hos frisören (skaffa en bra frisör! och byt inte. någonsin.)
(X) har skrivit brev till någon i Afrika (vår lärare i mellanstadiet mer eller mindre tvingade oss.)
(X) har cyklat utan händer (reslutat: diverse skrubb-sår)
(_) hatar kärlek
(/ ) är höjdrädd (titta inte ner, titta inte ner, titta inte ner...)
(X) har hoppat från ett fönster (första våningen. ja.)
(X) har vandrat några mil (återigen skolan. och tvång.)
(X) har hånglat med en av samma kön
(X) har hamnat på sjukhus
(/ ) har förlorat någon jag älskar/älskat (ingen jättenära, men mer eller mindre - ja.)
(X) har sagt nej till sex
(X) har druckit vatten upp&ner
(_) har dödat någon
(_) har ätit säl
(X) har bakat sockerkaka
(X) är kär i någon
(X) har velat dö
(_) har/haft converse (gräsligare skor finns inte!)
(X) har känt mig som ett as (många, många, många gånger.)
(X) har lyssnat på samma låt en hel natt
(_) har ätit godis istället för att gråta (varför inte kombinera?)
(X) har skrikit hora/bög till någon
(X) har varit ordlös
(X) har skrivit på någons arm
(X) har dissat någon som ringt på min mobil (vissa gånger är jag faktiskt upptagen!)
(_) har varit otrogen
(_) har hatat någon som jag egentligen älskar
(X) har ångrat mig (man ångrar sakerna man aldrig gjorde...)
(X) har varit svartsjuk
(X) har hostat blod
(_) har låtsats att jag var en fjäril
(X) önskade/önskar mig en kyss
(_) tycker om kladdkaka
(X) har ätit middag med någon jag tycker om
(_) har hatat mina föräldrar (jag är unik!)
(X) har ätit jättemycket och sedan spytt
(/ ) HATAR min kropp och mitt utseende
(_) har spelat gitarr
(_) har spelat nyckelharpa
(X) sjunger/sjungit i duschen (dagligen - keep out!)
(X) har skrikit dig hes av panik
(_) har sett någon dö
(_) har varit med om en katastrof
(X) har vibrerat av nervositet
(X) har skrattat så jag grät
(X) gillar gröt
(X) har haft solen i ögonen med ett leende
(X) har tagit någon på röven (älskos mormor, cykelfesten -05! ;))
(X) har blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
(_) har hånglat på tunnelbanan (dessvärre aldrig åkt tunnelbana....)
(X) har varit så full att jag inte kunnat gå
(X) har gråtit i någons närvaro
(_) älskar regn
(_) har hört Cirkus Miramar (hört vad?!)
(/ ) är fortfarande riktigt liten och svag innerst inne (lillakarolina...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback