Kändisskap & plågade tjut

Ärlig talat så är jag ruskigt trött. Och anledning till att jag inte redan ligger i sängen har jag lyckats glömma. Konstigt. Jag vet.

Blev en cykel idag. Min första cykel sedan tio-årsåldern. Har alltid känt mig så utanför, jag menar - alla har en cykel. Nu har även jag en cykel. Kommer kännas skönt. När man kör buss måste man heja på alla andra buss-chaufförer. Älsko hejar på alla andra Posten-åkare. Jag ska heja på alla andra cyklister. Haha, nej det ska jag inte. Men det hade varit roligt. Jag skulle lätt bli känd! ;) Cykel-bruden.

Som sagt väntar sängen. Jag riktigt hör dess plågade tjut. Eller mest är det nog Skrållan. Men ändå. Godnatt, dear bloggers. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback