Jobbig dag & kärleken till en nattarbetare

Jag är inte på humör för någonting. Haft en så jävlig dag så det finns inte. Men jag gjorde mitt bästa, och det gjorde säkert de andra oxå. För det finns faktiskt vissa grejer men inte kan rå för. Suriga gubbar och extra uppgifter. Hoppas morgondagen blir bättre! Utrota poolen. Haha.

Älsko har åkt och jobbat han. Börjar jobba natt nu. Vi har tur om vi springer om varandra i dörren. Men vi har ju i alla fall en egen lägenhet. Jag kan inte släppa den med tanken! ;) Är så trött. Känns som att jag inte duschat på evigheter. Gud, vad äckligt!

Kommentarer
Postat av: Wilma White

Prova med lite humor i ögonvrån...

Postat av: Karolina

WILMA WHITE: Okej. Ska pröva det nästa gång. Men läste på din förra blogg att du blivit sugen på att skriva mer på engelska efter din kurs i London eller vad det nu va. Kändes inte som om det behövdes någon kurs i engelska för att skriva om meatballs och "fyndbutiker"...

2006-08-04 @ 10:50:41
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback