Jobb-blogg & kärlek

Ok, ännu en jobb-blogg. På rast-tid, vill jag göra helt klart för er! ;) Ska alldeles strax krypa upp i soffan och läsa ett kapitel i Änglar. Karolina Loves Marian. ;) Skulle vart 20-25 barn här idag men någon slags version av maginfluensa har drabbat vårt Fritids så antalet barn är begränsat till nio. Kanske låter skönt, men det är oerhört seeeeegt!!!! Går inte att poängtera nog. Känner själv att det bubblar konstigt i magen. Men jag försöker att ignorera det merparten av tiden eftersom vi ska till Ullared imorgon. Shoppa loss. Yeay!

Nej. Nu behöver fingrarna vila. Men lite på mig, jag kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Pyssling

Hmm det låter tråkigt.
Men Ullared är riktigt skoj , dem har precis fått in massor av nya saker :)

Jag var där för ett tag sen, hmm tror det var en vecka eller något sådant.
Något speciellt du ska kolla efter?
Vinterkläderna är där.

MVH Pyssling. Kommentera & Läs gärna min blogg.

Postat av: Karolina

Ja, dagen har varit oerhört tråkig i största allmänhet. Men nu är jag hemma och glad! ;)

Vad bra att de fått in vintekläder redan. Skulle bheöva en ny vinterjacka. Men annars blir det mest flytta-hemifrån- stuff. Yeay! ;)

Självklart ska jag kika in på din blogg.

2006-08-11 @ 17:01:49
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback