Inloggning, ledig & dockhuset

Har bytt inloggningsuppgifter. Fast det har inte riktigt etsat sig fast i hjärnan ännu. Utan jag skriver fel varje gång. Och man blir alltid lika irriterad! ;) Men det kommer. Nödvändigt vetande. Japp.

Fredag = ledig dag. Skönt. Jobbat två dagar, ändå helt slut. Vet inte hur många gånger jag slagits av panik. Ångesten är stor. Och jag vet inte hur mycket längre jag orkar. Tack och lov att det inte är så långt kvar nu. Tre gånger. Sen säger jag nej.  För ett tag. Nästa vecka är dock en enda stor  ljuspunkt: Fritids. Kommer bli så roligt att få träffa alla igen! Jag kommer förmodligen klaga på det oxå efter två dagar... Men ändå! :P

Vad jag ska hitta på idag har jag ingen aning om. Leka i det egen tillverkade dockhuset alá lägenhet kanske. Klippa möbler och möblera. Otroligt roligt! Jag älskar det här.
Men först måste jag snyta mig. Och äta frukost. So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh visst är det skoj!!! vi var på ikea idag och har bestämt vilket köksbord o stol vi ska ha o så!!!

2006-08-04 @ 13:41:52
Postat av: emma

de va ja som skrev de innan!!

Postat av: Karolina

EMMA: Ja, Ikea kan man ju spendera DAGAR på att bara gå och strosa. I alla fall vi av det kvinnliga könet! ;) Och kavlitén är inte lika låg som priset. SKÖNT! ;)

2006-08-04 @ 18:44:15
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback