Inköp & sovande.

Vilken seg dag! Har varit inne i Staden en sväng. Betat av på flytt-listan ännu mer. Äggkoppar inhandlade ;) Känns så bra att handla när man vet att sakerna verkligen behövs. Och det blir ju inte sämre av att man har presentkort, som man bara måste handla för! ;) Hade tänkt klipa mig oxå. Men kön gick upp till fyra timmar så jag kände att - nej, du. Blev en grovbit med kyckling&banan&curry istället. Njutning. Och den väntade soffan fortsätter att dröja. Leveranstid två veckor. Om man flyttar om en vecka, då? Vad gör man då?

Och Älsko han bara sover och sover. Fast det blir ju inte värre än att han skulle vara iväg på jobbet. Men vetskapen om att han befinner sig i huset, den är svår att stå ut med. Det tycker tillochmed Skrållis. Vi är inge bra på att vara tysta, hon och jag.

Tänkte jag skulle slösurfa lite. Det var längesedan. Så jag återkommer. Yeay!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallå eller, jag väntade en månad på mina soffor efter att jag flyttat in så gnäll lagom :P

Postat av: Karolina

Köpte du från Jysk? Eller det var Mio, va? Ja, jag kanske gnäller lite för mycket. Men jag vill ju ha mina soffor! ;)

2006-08-16 @ 11:03:55
URL: http://lillakarolina.blogg.se
Postat av: Emelie

Nepp Berno :) Vad köpte du ifrån?

2006-08-16 @ 13:06:05
URL: http://emeliemarienystrom.blogspot.com
Postat av: Karolina

Ja, Berno har förvånande mycket! Vi köper från Jysk dårå. Vill ha min soffa NU!

2006-08-16 @ 16:49:15
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback