Hjärndöd & bortblåst

Igår strejkade blogg.se och påstod att jag finns minsann inte med i några register. Jag finns med i massa register. I allra högsta grad. Sådetså.

Nu är alltså skolan i fullgång. Mycket nytt att tänka på. Mycket man inte förstår och mycket som... ja, tar tid! Hade jag haft min egen dator hade jag förmodligen inte haft tid att blogga what so ever. Trösta er med det.

Det har förövrigt hänt något oerhört konstigt med min hjärna. Den har börjat glömma saker. Saker som behöver göras eller saker man måste ha med sig. Igår lämnade jag (min hjärna) mitt anteckningsblock inklusive multum viktiga papper emellan tangentbordet och skärmen i datsalen. (Som tur är går jag på en skola med ärliga människor som låtit mitt block vila där över natten) Och idag lämnade jag (hjärnan, åter igen) plånboken hemma. Var ingen särskilt trevlig upplevelse när konduktören kom och frågade efter biljetten och jag insåg - hjälp! den ligger hemma! Och att det kostar 70:- att åka Falköping - Skövde (15 min) är SJUKT! Jag hade bara (skrapat ihop) 40 så jag blev skonad. Tack Gud.

Imorgon ska jag komma ihåg allting.
Får se om jag hinner blogga bara.

Dagens tips: Stoppa inte tzatziki i matlådan som ska ta en sväng i mikron nästa dag. Ingen höjdare alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback