Yuck.

Man blir inte särskilt inspirerad att blogga när allt man kan tänka på är exakt hur mycket näsan rinner (eller inte rinner) och hur nära huvudet är att sprängas. Min manliga sida har tagit över och jag håller på att styrka med! Hahah. Det där var roligt.

En sak jag inte lyckats förstå mig på är det där med länkandet i bloggen. Särskilt inte
Legally Blondes länkning. Jag trodde att länknamnet skulle utgöra en hint om vart länken leder men tydligen inte. Hjälp mig. Jag kanske är hjärndöd och bara lycktas förbi se något. Eller?

Himla synd att jag missade att anmäla mig till högskoleprovet. Haha. Eller inte. Eftersom jag redan har så rågrymma betyg behöver jag nog inte oroa mig. Haha. Jag borde oroa mig.

Ice Age 2 har ingen som helst handling. Egentligen. Men den är ändå grymt rolig och 100 % sevärd. "Alla dom som klappar nu får leva kvar!" *klapp klapp* Stackars Mani. "Du behöver inte oroa dig, om isen håller för en 10 tons mammut och en 9 tons pungråtta så håller den för dig oxå". Humor.

Nu ska jag fortsätta snora. Och klaga över hur dåligt jag mår. Tjohooo.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback