Upgraded looks, hundträning & köttgryta.

Kände att det var dags för lite upgrade looks. Vad tycks? Och travelling är ju något som ligger varmt om hjärtat. Drömma går ju. Fy fan vad jag är fattig. Men tacka vet jag brun utan sol. Mina händer är härligt orange-bruna idag. Yippie. Tjohoo. Tvätta noga. Läs bruksanvisningen.

Har varit ute och tränat med Skrållis massor idag. Så himla duktig är hon. När hon själv vill, och när hon lyssnar på det jag har att säga. Så himla bra kommer det bli det här. Har en bra dag idag. Tack, Ande.

Nu väntar köttgryta och ris. Inget kul att äta när man mår dåligt. Fysiskt dåligt snackar vi nu. Men det är ju inte så att jag inte behöver det. Hålla mig ifrån maten alltså. Gud vad jag hatar att vara tjock!
Nu kom Ebba. Sork-Ebba. Lerig som få, skamsen som två! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback