Träningsdagbok

Ikväll var det Body Combat som stod på schemat. Ett ruskigt tufft pass. Ett riktigt kul pass. Det gäller att man kan skratta åt sig själv. :) Men det kommer, jag tror verkligen det.

Och för er som undrar - ja, jag tränar ensam. Inte för att jag måste - för att jag vill. Mestadels av tiden. Jag är liksom inte typen som inte kan utföra en enda övning korrekt eftersom jag är upptagen med att hålla koll på mina vänninor. I vilket skede de andas in. Och huruvida det är genom näsan eller inte. Om de håller på att tuppa av pga sin dåliga kondition.
Nej, jag är där för att träna jag.

Imorgon är min träningsfria dag. Onsdag/torsdag och lördagar. Känns bra.
Nu måste jag nog se till att få på mig lite kläder. Allra helst pyjamas kanske.

Over n' out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback