Torsdag, stress & träning

Torsdag:

Kräftan:
Torsdagen handlar mycket om kärlek och om
vackra framtidsdrömmar, särskilt om du föddes i juni. Fin kväll.
Kommentar: Det är mycket kärlek goin' around nu. Fast det kanske oxå bara gäller de som är födda i juni. Fuck juni. Jag ser i alla fall framemot en fin kväll. Ubdrar om det betyder att jag faktiskt får tid att sitta ner, bara vara. Läsa i min bok. Dricka mitt thé. Andas. Det vore skönt.

Torsdag betdyer även hundkurs. Åh, vad det inte gick bra. Skrållan blir som en helt annan hund. Mina ord når inte fram. Totalt blockerad och skäller, skäller och skäller. Men Jenny är verkligen en fantastikst bra instruktör och hon får mig att känna att allt kommer lösa sig. Tack du. För jag ska klara det här. Skrållan ska bli precis den sociala och lydiga hund jag drömt om. Men här måste kämpas!

Och efter kursen stressade jag hem, duschade, blev av med en BH och glömde plattången på. Skulle på intervju men i sista stund ringer Damen på företaget i fråga och cancellar. Hur vågar man cancella mig? En kvart innan? Haha. Jag tänkte i alla fall inte waista min stress så jag åkte in till stan (som man fortfarande kan säga när man bor på landet med endast en stad i närheten!) och styrde bilen mot
SportLife. (jag vet att länkarna inte funkar som de ska, men det går ändå att fixa om man har lite datahuvud. du alltså.) Tjoohoo. Woohoo. Det  var starkt jobbat tycker jag. Och jag menar, det är ju inte lite pinsamt när man får träningvärk för minsta lilla. Så Sportlife - here I come!

Nu är det kantarell och baconsoppan here I come.
So long, Jimmy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback