Tjofaderalla

Ibland behöver man ta en liten paus, utan att känna måsten. Det är det jag gjort de senaste dagarna, för er som saknat mig. Vill ju tillbringa så mycket tid som går med älskling som är hemma. Gick ruskigt bra att köra bil i Skövde. Inte som jag trodde, men ändå bra.

Iadg väntar shopping, fika och Ice Age 2 på bio. Systrar följer med. Amanda vill nämligen inte gå med si pojkvän. Hon väntar till juni när nya Pirates kommer. Även om det betyder att pojkvännens målsman måste följa med. Mysigt värre ju. Moahahaha.

Lyckats bli sjuk oxå. Igen. Jävla Fritids. Jobbintervju i torsdags gick ok. Håller tummarna tills de blir alldeles vita. Hundkurs gick oxå bra. Ett under verkar ha skett och Skrållan insåg faktiskt atyt det hjälper inte att vara arg. Peppar, peppar, ta i trä.

Såg Face Off igår. Det enda jag kunde koncentrera mig på var exakt vad Mike Delphino, Susan Mayers badboy granne och ex/blivande lover, gjorde där. Fel placerad. ;)

Nu åker jag. Vill inte ha feber. Hoppas filmen är bra.
Ta er i baljan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback