Tidig blogg & fika

GLAD PÅSK! ;)

Tror aldrig jag varit uppe och bloggat såhär tidigt. Så det var ju en ny erfarenhet. Den kommer jag säkert ha en massa nytta av längre fram i livet. Eller så kanske det bara gäller vissa andra saker som man gör. Jag är dålig på det där, jag. :)

Och här kommer dagens horoskop för Kräftan:
Lördagen blir rolig men också seriös. Fokus hamnar på dig,
dina känslor, dina relationer och dina drömmar.
Kommentar: Rolig men seriös? Ok. Påskafton brukar inte vara årets seriösaste dag. Men vi kör på det. Och fokus på mig? Ja, det kanske vore något. En riktig Karolina dag! ;)

Fika hos Rebecca igår. Alltid lika trevligt. Alltid lika skönt att komma hemifrån lite. Bara kunna koppla av. Man blir väldigt avslappnad så fort man stiger innanför dörren hos Becca. Slö. :)
Och älskling umgicks med the grabbs. Och Skrållan. Och hennes aggressiva beteende och osäkerhet blir ju inte direkt bättre av att tre killar springer och skriker som småtjejer så fort hunden morrar. Så fort fem månaders valpen morrar. Oh my. Amandas kompisar backar inte ens för hennes morrande. De är tolv. Lyckat.

Och idag väntar Elmia. Ska bli kul faktiskt. Fast en himla massa folk. Massa kö och grejer. Men det är det värt. Hoppas jag :) So I'll catch up on you guys later, ok?
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback