Tankar från en invandrad spanjorska

Oh my vad jag vill åka utomlands. Det måste nog vara en av mina stora passioner här i livet. Charter. Inte nått jäkla åka runt och kolla på sevärdheter. Utan bara slappa. Bli ruskigt brun. Bada. Äta massa god mat. Jag saknar Bulgarien. Även om det inte var toppen varmt. Tänk er Riadh Palms i 30 graders värme. ÅHH!

Och den där jävla Thommy i Big Brother ska ut. Jävla idiot. Gör något med ditt liv. Skaffa dig en meningsfull tillvaro. Hacka på andra är inte en meningsfull tillvaro. Även om du tycks tro det - asshole. Och de där FYRAHUNDRA tjejerna du skryter om; Stackars brudar. Vad drogade du dem med? Frustration.

Ska hämta älsko ikväll. Hur nu det ska gå. Jag som brukar bli pangtrött vid tio snåret. Det är du och jag, Maria. Jag saknar att inte ha någon i min närhet som oxå blir akuttrött klockan tio! ;) Men i alla fall. Sen är det helg för oss. Fast unge herr L ska åka iväg med halva sin släkt - och fiska. Oh my, är en fisk viktigare än mig liksom?! ;) Ja, förmodligen. Jag liknar ganska mycket en fisk annars. Fast mig har han ju redan på kroken. Gud, vad jag är lustig! :P

Nej, nu är det serious surfin' som gäller. Jag vill komma in på Spanien-Latinamerika programmet i Skövde. För då jävlas ska det snackas spanska, farmor! ;) (Jag är ju trots allt en fjärdedels invandrad (utvandrad?) spansk, slå det ni som kan - tjohoo!) Får man göra parenteser i parenteser?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback