Söndagkväll med brunutansol och BB ;)

Okey, yippie tjahoo. Så var det söndagkväll. En sak som faktiskt är bra när älskling har helgtjänst att jag slipper den där jobbiga tiden på söndagkväll när han måste åka. Och på onsdag slipper jag det föralltid. Jag vet att jag kanske börjar låta tjatig. Men det här är bara början! :)

Imorgon blir det (äntligen!) första träningen. Hoppas allt går bra. Jag blir så nervös för allting. Orolig. Kommer kanske tillochmed sova riktigt dåligt om det vill sig riktigt illa. För lite tränings skull. Finns det tabletter mot sådant? Jag önskar att jag för längesedan börjat äta tabletter för alla mina problem. Alvedon löser inte allt vettu. (Men det gör inte mjölk heller.)

Nej, nu väntar BB. Har smörjat in mig med brunutansol oxå. Efter scrubben såklart. Jag älskar att scrubba. Och jag älskar att vara brun. Men så bra då.

Förresten vill jag att älskling ska få jobb. (Han verkar vara mer kapabel till det än jag) Och sen vill jag att vi ska få en lägenhet. Gärna en billig som utger sig för att vara dyr = asfräsch. Det var nog min topp två (tre) på villhalistan för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback