Solning och BBbröllop

Fredag alá Karolina:

Horoskop för Kräftan (
Aftonbladet):
Fredagen blir väldigt trevlig, det finns utrymme för både kärlek och nöjen.
Du har dessutom lite tur i spel.
Kommentar: Ja, det här låter ju för en gångs skull vettigt och bra. Precis som jag planerat. Fast det där med tur i spel kanske vore något att satsa på? Jag har ju en oinlöst Pyramidlott. Räknas det? Hoppas.

Om en stund väntar solning (en krona/minut på Meddo) och promenad med Becca. Kanske eventuellt blir lite party ikväll oxå. Men vi får se. Förmodligen backar jag, som vanligt. Jag har ju min lilla hund att tänka på oxå. Jag får skylla på det jag.

Och för er som lyckats missa det så vankas det bröllop inne i BigBrother huset. Det är Jessica och Robin som står för detta. Det har ju vart rätt omdiskuterat huruvida Robin använder Jessica som en bricka i spelet eller inte. Kanske blir en dyr bricka då. Men alltså ärligt så är det ganska respektlöst. Jag tror ju inte för fem öre att de kommer hålla ihop ens en månad utanför huset. Och hur länge har de känt varandra? 11 dagar. (Folk som klagade på min och Andreas förlovning efter två år utan minsta dispyt ens kan ta sig i röven, säger jag.) Men men, vill man leka så får man väl leka.

Det var allt för nu, gott folk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback