Skrattretande

Haha. Fick mig precis ett riktigt gott skratt. Som även gav upphov till en del irritation. Var inne och slö surfade på Aftonbladet. Min nya hobby. Och så stog det: Kolla Olas video. Allt fint så långt. Orkade kolla knappa minuten. Boring. Till höger av den spelande videon fanns tips på andra mer eller mindre heta videos. Jag valde en med Natacha Peyre som medverkande. Även den gavs en chans på typ trettio sekunder. Sen hittade jag Olindas video till Playboy Bunny. Jag vet att den är tokgammal and everything. Men alltså fy fan. Den bruden är inte sexig någonstans. Mest patetiskt. Ser otroligt manlig ut faktiskt. HAHA!

* * * * * * *

Forgive me my weakness
But I don't know why
Without you, it's hard to survive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback