Shopping och icketräning

Kräftans fredag:
För dig handlar fredagen om kärlek och romantik,
du har vårkänslor och du sprider också sådana omkring dig.
Kommentar: Lite svårt att syssla med annat när solen skiner och det är dundervarmt, visst?!

Idag väntar Allum med älskling. Har inte tokmycket pengar att spendera. Men se men inte röra funkar ju alltid. Och så är jag nyfiken på detta nyöppnade köpcentra, mitt i Partille. :)

Borde åka och träna idag. Fast det där med att pressa mig själv på gymmet är inte riktigt min grej alltså. Dessvärre. Och fredagspasset var ju fullt. Får hitta på något annat. Shopping bränner ju en del kalorier. Och så har jag ju ett monster till valp som alltid uppskattar en riktig långpromenad. Det löser sig.

Nu har älskling dukat upp frukost. Och förmodligen ätit färdigt. :)
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback