Sann lycka & jobbnederlag

Sann lycka är att få ett sms (inte alla sms är sann lycka) där det står att ditt H&M Rowells paket har KOMMIT - TJOHOOO! Och över förväntan passade alla kläder. Utan problem. Smack. Fy fan vad jag är bra, som har sån godisochkakdisciplin på mig själv. Annars hade mina nya denimshorts varit för små. Och jag vill inte ens tänka på vad de skulle betytt. Skönt att jag slipper oroa mig.

Blev nog inget Cherry jobb då. Himla synd eftersom jag verkligen såg framemot det. Och älskling som tillochmed tog sig tid och förklarade reglerna. Det är inte ofta älskling överhuvudtaget tar sig tid att förklara för mig. Alltså måste jag varit väldigt entusiastisk.

Nej, dessvärre (fel ord, kanske) måste jag kila vidare nu och rätta min mammas Keno-lott. Vi ska vinna miljoner. Det stod i hennes horoskop. Och jag menar, horoskop stämmer ju alltid.

Det här är min dag idag:

KRÄFTAN
22/6-22/7
Måndagen blir trevlig men inte så märkvärdig.
Dock en ganska bra dag för affärer och inköp. Gott om fynd nu.

Hmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback