Recension

Recension, Allum -  Partille:
Skyltning/lätt att hitta: Fantastikt lätt och bra. Väl skyltat. Tillochmed för de allra mest inbitna småstads människorna. (Även om älskling stannade till vid det gröna trafikljuset och blev tutad åt. tsss.)

Parkering
: Lättåtkomligt. Vill dela ut två extra +. Nr 1. Att det var GRATIS. Ovanligt nuförtiden men ändå fruktansvärt praktiskt. Utrota mynt! :) + Nr 2. Till de små elektroniska skyltarna som talar om hur många platser som finns lediga. Toppenbra att slippa behöva åka in på en parkering och villa runt bland redan upptagna platser.

Köpcentats utformning: Kanon! Verkligen hur bra planerat som helst. Hade hört att det skulle vara både trångt och inge trogskräckskänsla (smaken är som baken, ni vet) Jag upplevde inte något utav dessa två alternativ utan blev bara glatt överraskad.

Toaletter: Lättillgängliga och även de GRATIS. Alltid skönt att slippa inse att man saknar en femma när man är två oerhört korta sekunder från att kissa på sig! :) Stort +.

Mat/fika möjligheter: Mycket goda. Fanns diverse restauranger och små fik lite varstans. Inget McDonalds, det tackar vi för! :P

Allmänt intryck: Lätt mitt nya favvoköpcentrum. De har i stort sett alla affärer du kan tänkas behöva. Plus några till. Alla de stora kedjorna finns här. Visst, Olles piercing och tingel tangel store kanske inte finns här. Men den behöver inte jag! :) Så jag är meganöjd. Sen att min plånbok kanske inte är Sveriges fetaste för tillfället kan ju inte de råför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback