Planering för Dagen D

Äntligen Dagen D. Det är det här jag väntat på i snart 10 månader. Muck, muck, muck! :)
Nu ska jag åka och handla inför ikväll. Blir tacos och tårta. Och en massa godis till älskling. Hoppas att han inte läser det här för det ska bli en överraskning. (Om du mot all förmodan gör det så låtsas att du inte har det, ok?)
Och så måste jag städa mitt rum eftersom där är fruktansvärt grisigt. Jag upptäckte detta faktum i morse när jag dröjde mig kvar i sängen en stund. Stod nästan inte ut. Det var hemskt.
Och så ska jag skicka in mina ansökningar till diverse universitet/högskolor. Det skadar ju inte att söka menar jag. Och inom kort är det ju 15e april. Fick panik när jag insåg det.

Det är nog ungefär hur min dag ser ut idag.
Och så ska jag hämta älskling i Vårgårda vid tre tiden.
Tjohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback