Onsdag & mutor

Karolinas onsdag:

KRÄFTAN:
Månen ger dig en sensuell och rolig onsdag.
Helst satsar du på nöjen, musik och glatt sällskap. Många skratt.
Kommentar: Månen verkar vara min starkaste "planet". Han ska tydligen ge mig jättemycket, har jag märkt de senaste dagarna. Men vad gör han då? Semestrar på Bahamas. Tack för den, kompis. Jag vill oxå semstra. Bli brun. Magsjuk. Och göra bort mig som turist. Haha. Men jag väntar på det där roliga nöjet med musik och glatt sällskap. Kom igen.

Jag har mutat Skrållis med en grisknorr. Nu kanske hon håller sig stilla en liten stund. Har snöat i natt. Fast det är bort nu. Men ändå - det snöar inte på våren. På tal om ingenting.
Mamma är hos tandläkaren och jag är alldeles ensam hemma. Mitt hår såg för jävligt ut i morse fast nu börjar det tydligen likna något. Fast jag ville ju ha spännen. ;) Dags för ändring.

Öhh. Jag vill ha ett jobb.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback