Mys & falska resultat ;)

Mitt horoskop för idag innebar ungefär samma som igår. Jag gillar inte Aftonbladets horoskop. Varför kan inte GT/Expressen publicera sina online. De brukar stämma. Och man förstår vad det är han menar. Han är en mänsklig astrolog. Heja.

Jobbat idag. Var lite segt att gå upp 10 över sex, med tanke på att jag hämtade älskling på jobbet 23:30. Men vad gör man inte för sex timmars mys? Han är allt bra underbar han. Fruktansvärt söt. :)
Och jobbet gick förövrigt bra. Mina söta små barn. Och imorgon får jag lön. Kommer nog ha råd att leva nästa månad oxå. Kanske inte som vanligt folk. Men ändå. Skönt.

Och jisses vad glad jag blev när jag såg att resultatet från årets Melodifestival kan vara falskt. Det ante mig. För nog är det lite konstigt att den låt som vann, som Sveriges folk röstade fram som den bästa, nästan aldrig spelas på radion eller toppar några lyssnarlistor. Som andra av låtarna gör. Mer rättvisa. Räkna om.

Ikväll ska jag träna Body Combat. Älskling lär få passa sig han. :) Och jag kommer ha träningsvärk imorgon men Beach 2006, here I come. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback