Musik & en pangdag

Ibland är det sjukt hur starkt man kan påverkas av musik. Just idag tycks alla låtar skrika ut sitt budskap. Rätt in i själen. Det tog inte lång tid innan jag automatiskt valde rätt låtar.
Mår toppen! :)

Varit en toppen dag idag. Bätter än på länge. Kan inte komma på en enda sak som jag kommer ligga och älta ikväll. Varför gjorde jag så. Varför sa jag sådär. Varför åt jag upp alla skorpor. Såna saker. Jag kan inte komma på ett enda sånt ögonblick under dagen idag. Inga felsägningar eller bortgörningar. Inga ogjorda saker. Och framförallt inget frosseri. Och mitt fredagsträningspass är fullbokat. På en dag. Jag ska aldrig mer ta datauppehåll!

Man är inte mer hypokondrisk än man gör sig. Skönt. Länge leve Pussycats.

Kommentarer
Postat av: Fialicious

Weeehuuu, fler bra-iga dagar till folket! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback