Muck, Monopol & biltur

Kräftans söndag:
Söndagen blir festlig, du träffar människor du tycker
mycket om och det blir gott om glada skratt. Fin dag.
Kommentar: Låter mycket bra, dethär ser jag verkligen framemot.

Tre dagar till muck. TRE DAGAR! Kan knappt fatta att det är sant. Kan inte riktigt förstå. Men åh, vad skönt det ska bli. Ha älskling hemma hela tiden. Slippa känna sig ensam. Känna att man har någon som verkligen förstår. Verkligen bryr sig. Det är lite svårt över telefon. Men snart är det slut med det - yeah!

Igår var det Monopol-kväll med familjen. Mamma, Mathilda, Amanda och jag. Så kul har jag nog aldrig haft när jag hat spelat Monopol, tror jag. Amanda har inte riktigt lyckats plugga in detdär med taktik.
"Amanda! Hur fan kunde du sälja dendär gatan för 1000 spänn? Du köpte den ju för 2800!"
"Men herregud. Den var ju begagnad."

Och idag väntar långtur med bilen. Vilket kul liv man kan ha. Tjohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback