Lyckad Elmia-dag & påskmiddag

Blev en fantastiskt Elmia-dag. Yippie. Hittade massa skoj att titta på jue.
Så det är något som jag definivtivt rekommenderar. Varmt. Till alla.
Var så utmattande att jag somnade i bilen på väg hem. Stackars älskling - ensam med en brusig radio! ;)

Snart väntar påskmiddag med la familia. Ägg (halvor - MMMM!), köttbullar, korv, jansson (utan fisk till mig och älskling och barnen) och massa andra onyttigheter. Men det är ju bara påsk (och jul och midsommar och födesledagen och torsdagen den 23e augusti och alla andra speciell dagar en gång om året). Och så har jag fått alldeles eget påskgodis. Försöker intala mig själv att naturgodis (nötter och yoghurtkokos) är bra för din kropp, din kropp behöver det. Eller åtminstone själen dårå. Och så ska det ju drickas en himla massa oxå. Det hör påsken till, menar jag. Massa god dricka har vi oxå. Då blir man glad! :P

Nu ska vi lägga in bilderna från Elmia.
Tjolahopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback