Lördag

Jag skrev ett helt bullshit inlägg. Men sen insåg jag att ingen skulle vilja läsa det. Så jag tog mig friheten att sudda. Jag är i alla fall trött. Och hungrig. Vilken tur att jag ska äta snart då. :)

Saknar älskling. Redan. Man blir så bortskämd. Så fort. Läskigt. Trodde inte att det var möjligt att vara beroende av någon annan människa så som jag är beroende av honom.
Men jag älskar det! ;)

Varit ute på brukshundsklubben idag och kollat på MHtest. Ganska sjukt att utsätta hunden för sådana prövningar egentligen. Och jag ser inet varför man ska göra det egentligen. Men det är säkert bra. Och man får säkert ut en himla massa av det. Jag vet bara att min hund skulle bli skiträdd och okontaktbar i en vecka. Alltså inget att satsa på. Tycker jag! :)

Skulle vilja ha some new music i min dator. Fast jag vet inte. Den är ganska full. Med virus och annat mysigt. Och ärligheten funkar ju inte. Om man inte vill ligga ett halvår efter radion som ligger ett halvår efter industrin. Värdelöst. Verkligen värdelöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback