Lärorik dag & två dagar.

Varit en mycket lärorik dag. Man snappar upp så mycket som man inte redan visste. Bara små saker. Eller ja, det kan väl vara stora saker oxå. Jag har t.ex. blivit införstådd med att det inte bara är jag som är arbetslös utan 108700 (under 30) till. Känns skönt. På något konstigt vis. För jag tänker mycket på det. Varför, varför jag. För ibland hjälper det tydligen inte ens att försöka. I våran sjuka värld gäller det att ha kontakter, kontakter till precis allt. Och det har jag inte särskilt många. Och de jag har var tydligen inte tillräckliga. Det här får mig att känna att jag skulle gjort slag i saken och hoppat av skolan mellan 1:an och 2:an på gymnasiet, då när jag hade ett jobb. Usch! Nog om det.

Om två dagar kommer älskling vara hemma hos mig. Åh vad det ska bli skönt att ha någon att kramas med. Kramas på. Bli kramad av. Blir alldeles exalterad bara jag tänker på det. Har så mycket vi ska göra. Så mycket att ta igen. Prata om. Mmm - ja. ;)

Ja, det är väl en dag imorgon oxå. Har jag hört. Vi kör på det.
Jag vill spendera pengar. Pengar som jag inte har.
När jag blir stor ska jag bli rik. Snuskigt rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback