Jobbigdag


Kräftans onsdag:

Du är impulsiv, generös och uppriktig.
Vissa tycker inte alls om detta men andra uppskattar dig desto mera.
Kommentar: Hmm.

Vet inte vad jag ska tycka om idag riktigt. Gick väl ok på "anställningsintervjun". Vet inte om det riktigt är vad jag vill bara. Om jag kommer palla det hela. Vet jag hur man gör? Kan jag lära mig hur man gör? Hatar att vara oviss, tvivla på mig själv. Tvivla på andra saker. Vara osäker. Usch.

Måste nog ringa till Skrållans kursledare oxå. Jag vet ju vad det är jag vill ha sagt. Men frågan är bara hur jag ska få fram det och ändå förmedla mitt budskap. Få det att låta rätt.
Och så kanske jag borde ringa till kursledare nummer två oxå. Lite socialträff med hennes gammeltant. Jag vet att det behövs. Men jag hinner inte! Eller?

Jag mår verkligen dåligt idag. Psykiskt dåligt. Pressande dåligt. Jag vet precis vad som skulle ordna upp min tillvaro. Men för det krävs lite högre krafter än vad jag själv eller någon annan männsklig varelse skulle kunna åstadkomma. Finns det någon man kan maila?

Sofia fika är i alla fall dagens höjdpunkt. Jag älskar att fika.

Kommentarer
Postat av: Fialicious

Vad är det för jobb du sökt? Hoppas det går bra i alla fall =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback