Horoskop, jobbansökan & påskpresenter

Det här är idag då:

KRÄFTAN
Du får en underhållande och mysig tisdag.
Månen ger dig en extra portion charm och en del nya roliga idéer.

Än så länge har dagen inte varit särskilt mysig. Eller underhållande. Mest grå och tråkig, tråkig, tråkig! Och när kommer månen med charmen? Och de där nya roliga idéerna? Oh my.

Har varit så duktig att jag har konstruerat en jobbansökan idag. Vart den ska skickas är än så länge hemligt. Haha. Jag tror nämligen att någon viss person skickar hotbrev eller liknande till företagen i fråga. Om de anställer mig kommer deras verksamhet att sprängas av terrorister. Så jag håller det för mig själv. :)

När jag var liten åkte vi alltid "in till stan" (man kan säga så när man bor på landet och det bara finns en stad att åka till. förklaring.) på påskafton. Ingen i min familj gillar nämligen påskgodis, och vad är det då för mening med påskägg?! Så vi åkte "in till stan" och alla valde varsin "present" istället. Jag saknar den traditionen och jag skulle verkligen behöva lite nya underkläder. Rolig present, från sig själv. :)
Mamma vill ha en present från Guldfynd. Det blir nog dyrt. En gång fick jag ett par, bokstavligt talat, rullskridskor. Fyra hjul. Prydligt placerade i en rektangel. Det ni - slå den! :P

Vart är solen nu då? Jag vill ha vår.

Kommentarer
Postat av: Fialicious

Fasiken vilken mysig påsk med presenter istället för massa godis! Sån påsk vill jag också ha.... och nya inlines hade inte vart helt fel heller =)

Postat av: Karolina

Ingenting som inte är försent att ändra på vettu! Dessutom är det ju mycket mer hälsosamt med presenter än med godis ;)

2006-04-05 @ 12:01:07
URL: http://lillakarolina.blogg.se
Postat av: Fialicious

Betydligt roligare när man har kvar någonting sen också.... godiset proppar man ju bara i sig och så är det borta sen.

2006-04-06 @ 14:40:27
URL: http://www.fialicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback