Hopplöst humör och påsk

Jag tänker inte ens försöka, inte ens utsätta mig för att tala om hur hundkursen gick idag. Men en sak är säker - här behövs det jobbas, jobbas, jobbas. För jag tänker inte låta henne knäcka mig helt. Låta henne vinna. Och jag tänker hädan efter följa min magkänsla och inte låta älskling övertala mig till någonting som strider mot magkänslan. Ever again. Pust!

Är så trött just nu. Grinig. Orklös. Och lipig. Och det värsta med hela alltet är att jag har ingen som helst aning om varför. Så till alla er som kommer ikläm nu, pga mitt oförutsägbara humör - I'm sorry. Allt som skulle bli bra nu. Jag antar att mitt liv inte riktigt är upplagt så att något någonsin ska funka. Börjar bli obotligt trött på detta. Men det är väl bara till att fortsätta hoppas och ja, ni vet all den shiten. Suck.

Och nu är det påsk snart. Eller den kanske redan är här. Beror på vem man frågar kanske.
Imorgon kanske det blir lite Allum med älskling. Se men inte röra som det heter.
Hatar att skjuta upp saker, upp, upp, upp. Men så är det när man aldrig har tid. Eller lust.
Ska kolla på bil snart oxå. Den ni - den är fan inte att leka med. Så het.
Och på lördag blir det Elmia, tydligen. Haha. Med dragen kan man väl kalla det. No clue.
Och så party, såklart. Har varit på "grönan" idag och shoppat loss riktigt rejält! :P Tack gode gud för en "gammal" pojkvän. :) Pappa blev oxå glad och tjuvstartade med whisky. Nu ligger han i soffan och "kollar på tv". Som det tydligen heter. Skoj.

Dagens låt: Cascada - Everytime we touch.
Pleasure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback