Håltagning och träningsångest

Kräftans lördag:
Du satsar gärna på nöjen med en kulturell framtoning,
eller på en resa om du kommer åt. Nya intryck lockar.
Kommentar: Hmm.

Har tatt hål i örat idag. I mitten typ. Skitfint blev det. Det var Amanda som inspirerade mig. Så nu sitter jag här - stolt som få. Oh my, jag vill inte ens veta hur löjligt dethär låter! :P
Och så har jag handlat åt mamma. Jag börjar bli riktigt bra på det där med att handla nu. Jag blir inte ens superstressad och nervös när jag ska betala längre. Jag skulle nog klara av att köpa tuggummi i kassan. Haha - Övning ger träning. ;)

Måste ta mod till mig och åka och träna snart ju. Och sola. Och få vattenmassage! Yippie. Ska nog träna imorgon kväll kanske. Fast ingen solning. Det kan aldrig vara bra att sola flera dagar i rad eller med jättelite mellanrum. Kanske är jag stenålders. Men jag håller mig hellre oskrynklig. I fall uti fall att, som man brukar säga.

Ska ta en walk med vovven snart. Fast det är ju så lerigt och hmm... usch! Jag vill flytta. Har börjat överväga detdär med att bo i Vårgårda nu. Det känns inte helt fel och avigt. Det har sina fördelar tillochmed. Jag menar; inte kommer det bli lättare att träffa folk bara för att jag bor i egen lägenhet i Alingsås? Alla som jag känner bor ju i Vårgårda. Då blir det likförbannat planering så fort man ska ta en fika. Och inte är det ju så att någon annan i min årskull gör slag i saken och faktiskt flyttar hemifrån. Så jävla mycket bullshit bara. 1986, i ett nötskal.

Blev lika långt som vanligt då, ja.
Men vem fan bryr sig?

Go nuts.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback