Godmorgon Sverige

Kräftans söndag (Valborg):
Du är eftertänksam, du vill inte roa dig utan du satsar
hellre på en mysig Valborg tillsammans med familjen.
Kommentar: Ja dethär går ju inte riktigt ihop med mina planer. Kanske kan ta med hela familjen ut då? Och hur kommer de ens på att skriva någonting sånt här? Kommer det alltså inte finnas en ända kräfta som firar Valborg utan sin familj? Knäppt.

Jag tänker i alla fall försöka komma iväg till Hotellet ikväll. Även om det är 18. Något annat har jag ju inte att välja på direkt. Och så har de ju premiär för sin sommarterass. Dåliga minnen från onsdagsklubben där. :) Men ändå. Älskling och S följer nog oxå med. Kul! Förfest hos B.

Jag har smörjt in mig med brun-utan-sol nu igen. Ruskigt brun är jag. Supernice.
Nu ska jag äta frukost. Och mata hunden. Hundarna. Hur ska jag hinna med allting?! :) Haha.

Ha en bra dag, folket!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad har du för märke på din BUS? Funderar på att testa...

Postat av: Karolina

Jag antar att du menar min brun-utan-sol... :) Och eftersom jag är en trogen Oriflamekund så är den därifrån. Toppen bra faktiskt. Den är tonad så det är superlätt att få den jämn!

2006-05-01 @ 11:25:19
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback