Fredagkväll

Och så var fredagskvällen i full gång. Frånt v:n hörs ljudet från Rampfeber. Jag håller tummrna för Amanda Renberg och Papa Dee.

Ikväll äger den stora
Trendgalan rum. Det mest intressant inslaget är nog då den mest populära svenska bloggen ska koras av Karolina Lassbo. Vinnaren av denna prestigefyllda tävling är en av mina personliga favoriter faktiskt. Så det känns bra. Linda Skugge är en annan favorit. Även om inte allt hon har att säga är vettigt - så skriver hon bra. Och för det mesta roligt. Me like. Har även lyckats hitta Marie Plosjö och Babbens bloggar nu. Nämn en som inte har en, liksom ;) Och så jag. Stjärna?

Jag ska nog gå och duscha nu. Scrubba kroppen och tvätta håret. Jag gör en Michelle.
"Vad ska du göra i helgen då?"
"Njae, jag ska väl supa mig asfull och tvätta håret.."
Det gäller ju att man har humor, hörrni.
Fast jag skiter i att supa mig asfull, jag överlämnar det åt älskling. Pik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback