Fredag & torra ben

Kräftans fredag:
Du får väldigt mycket gjort men under den proceduren
stryker du folk mothårs. Ganska gott om konflikter nu.
Kommentar: Vad tusan nu då?

Oj oj oj. Är megatrött. Sovit kass. Blir så varmt att sova tre i samma säng :) Fast mysigt oxå. Vet jag. Haha.
Idag ska jag
:
Träffa Sofia för överlämnande av foundation och diverse andra saker.
Vara ute i solen, så mycket jag bara kan. Underbart!
Åka in till stan, med älkling och mamma. mamma ska på möte, älskling ska köpa pollentabletter och åka och fiska. Som sagt. Sen ska jag till ÖB och spana vattenkokare och elvisp oxå. Tjohoo!
Träna MRL (magerumpalår) på Sportlife 17:30
Äta mat. Massor av mat. Min fredags mat. MMMM! :)
Blev väl siochså med listformen. Men hejhopp.

Nej nu väntar frukosten. Och mina ben är jättetorra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback