Farfar & VeckoRevyn

Först av allt vill jag bara säga att det är ju riktigt roligt dethär med sidvisningensgrafmätaren. Eller vad tusan man nu ska kalla den. Det finns en rosa och en grön mätare. Jag väljer att bara titta på den rosa, för den är längst. Tjohoo. Igår passerade den tillochmed 50 strecket. Fast den gröna hänger inte riktigt med, den lilla stackaren. Jag tror jag vet vad det betyder men vet ni vad? I don't care. ;)

Nu väntar farfar. Den så omtalade farfar. Han fyller år idag. En himla massa år. Och jag kör på med min "klartviskahakakorattityd". Jag erkänner inte att jag läser
VeckoRevyn. Jag säger bara att jag lyckats snappa upp en sak därifrån. Kom ihåg det.

Våran datastol är inge skön. Ska skriva upp det på inkösplistan. DATASTOL. Sådär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback