En ensam flickas vän

Datorn är en ensam flickas bästa vän. En ensam flicka utan pengar med en jobbig hund's bästa vän. Man hittar så mycket när man tar sig tid att surfa runt lite, bara glida. Inte vara fast i Lunarstorm djungeln. Jag har slagit mig fri nu. Kollar min Efterfesten ibland. Men där går gränsen. Tjohoo. Tacka vet jag blogg.

Checka Sveriges förmodligen äldsta bloggare: Allan Lööf.
Och igår satt jag och konverserade med min farfar om huruvida vi har en dator där man kan skriva saker som sedan sprutar ut dem på papper. Allan har nog inga sådana problem. Men jag gillar farfar! ;)

Varit ute på långpromenad med lillvovven. Mötte Amanda vid bussen. Herregud vad den hunden drar. Jag prisar läderkopplet som inte skapar jack. Tack, du som uppfann dem.  Och på tal om lillvovven så är det matdags för henne nu.

Jag återkommer.
Och ps. Det blev spännen. Haha. Patetisk. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback